ونگر: موفقیت یوونتوس شگفت زده ام نکرد؛ کلر: یوونتوس چهارمین تیم برتر اروپاست

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نظر می‌رسد صحبت‌های سرمربیان حاضر در نشست مجمع عمومی یوفا در نیون سوئیس به تمجید از یوونتوس هم‌چنان ادامه دارد و پس از ویلاس بواس و لوچسکو این‌بار ونگر ۶۳ ساله به تمجید از یووه پرداخته است.

آرسن ونگر در این خصوص به توتواسپرت می‌گوید: "موفقیت یووه قطعاً شگفت زده ام نکرد، یوونتوس تیمی متحد و یکدست است، با این‌که می‌گویند فوتبال ایتالیا با سایر کشورها فاصله دارد، اصلا موافق نیستم، به نظرم فاصله ای میان یوونتوس و تیم‌های بزرگ اروپایی وجود ندارد، علاوه بر قهرمان ایتالیا، میلان و ناپولی هم این فصل در لیگ قهرمانان تیم‌های خطرناکی به حساب می‌آیند و ما نباید فراموش کنیم با تیم قدرتمندی همچون ناپولی با هدایت بنیتز همگروه شده‌ایم. فوتبال ایتالیا پتانسیل بالایی برای موفقیت در اروپا دارد."

ینس کلر سرمربی تیم شالکه هم در این خصوص به گاتزتا دلو اسپرت می‌گوید: "یووه پتانسیل بالایی برای حضور در جمع ۴ تیم برتر مسابقات این فصل دارد، من یووه را پس از بارسلونا، بایرن و چلسی، چهارمین تیم قدرتمند این جام می‌دانم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:52 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 271
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 30634
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1